SEO-search engine optimization, care înseamnă optimizare pentru motoarele de căutare, este procesul prin care un site poate obține trafic din rezultate organice, editoriale sau naturale, afișate de către motoarele de căutare precum Google. De aceea SEO este foarte important pentru fiecare afacere.
Dacă vrei să ai o platformă bună de eCommerce, cel mai rentabil este să îți faci un abonament lunar și să te orientezi spre platforme românești, create special pentru piața noastră, adică spre un SaaS și să pui accent pe partea de promovare a afacerii tale.
Ca afacerea ta să aibă cel mai bun rezultat, să fie afișat în top căutări, atunci site-ul tău are nevoie de optimizare pentru a îndeplini cerințele exigente ale motoarelor de căutare.
Cei mai importanți factori pentru optimizare constă în:
- titluri și descrieri cu o lungime potrivită
- implementarea de link-uri interne
- atragerea de link-uri externe prin adventoriale SEO.
Există doua categorii de SEO:
SEO On-site, care este direcția de acțiune internă și se concentrează pe site-ul optimizat.
SEO Off-site, care este partea de strategie de SEO care include atragerea de link-uri relevante de pe alte site-uri și orice alte activități de marketing realizate în afara site-ului tău.
Nu te poți apuca de SEO Off-site fără să rezolvi tot ce ține de partea de SEO On-site, pentru că nu vei obține rezultatele dorite.
În mediul online ești într-o continuă competiție și de aceea cu cât vei atrage mai multe link-uri pe site-uri, relevante pentru domeniul tău de activitate, cu atât vei obține poziții mai bune în Google.
Un lucru important de care trebuie să ții cont este că majoritatea clienților își fac cumpărăturile de pe dispozitive mobile și de aceea când îți alegi platforma de eCommerce să optezi pentru una cu design optimizat atât pentru tablete cât și pentru telefoanele mobile.
KPI-uri importante în SEO sunt:
- calitatea traficului
- cantitatea traficului
- rezultatele organice.
Totodată poți folosi descrierea Meta ca să convingi mai ușor clienții să intre pe site-ul tău. Pentru aceasta, cea mai bună opțiune ar fi să folosești o platformă care îți oferă posibilitatea să scrii tu textul.
Dacă îți dorești să obții rezultate pentru afacerea ta contactează echipa noastră aici: https://cleverforyou.ro/contact
Promovarea afacerii tale, după lansare, o poți face pe rețelele de socializare, postând constant imagini cu produsele tale și să creezi descrieri cât mai interesante care să atragă atenția clienților. Mai există și reclamele plătite care sunt recomandate pentru cei aflați la început de drum și vor să își promoveze pagina magazinului online celor care sunt cu adevărat interesați de produsele lor. Această reclamă te va ajuta să apari în primele pagini din Google.
O altă strategie de marketing este să colaborezi cu influenceri care activează în domeniul tău și sunt urmăriți de un public cât mai mare, care ar putea fi viitori tăi clienți.